Wist je dat elke keer dat jij met je bankkaart of kredietkaart betaalt, er een klein stukje naar grote Amerikaanse bedrijven gaat? Terwijl Europa kan gewoon zijn eigen betaalsysteem bouwen. Eén dat van ons is. Niet van grote privébedrijven, maar van Europa zelf. Trumploos betalen. Zodat jij gewoon kan betalen, zonder dat er geld wegvloeit naar de VS. Voor jou verandert er niets. Je blijft gewoon betalen zoals vandaag. Maar het verschil? Het systeem is van ons.
📅 Donderdag 2 juli
📍 In de Balie, 19.30
🎫 Gratis wel even aanmelden!