In de programmacommissie zitten tien leden van de partij die een afspiegeling vormen van de stadDe commissie spreekt met maatschappelijke organisaties, experts, leden en andere inwoners van Amsterdam. We schuiven aan bij werkgroepen. Ook organiseren we verschillende gesprekken met leden. Wil je jouw ideeën direct laten weten aan de commissie?

Wil je jouw ideeën direct laten weten aan de commissie? Vul dan het formulier hieronder in. Wil je als burger of organisatie een bericht of brief aan de commissie sturen? Dat kan via pc2022[@]groenlinksamsterdam.nl

Amsterdamse poort

Wat vind jij belangrijk?

Stuur je idee in!

Wat zou er wat jou betreft echt in het nieuwe verkiezingsprogramma moeten staan? Laat de programmacommissie weten wat je belangrijk vindt. Je kunt via het formulier hier onder je ideeën, suggesties of tips opsturen aan de programmacommissie. Je kunt per keer één idee opsturen. Wil je meer ideeën meegeven? Vul het formulier dan meerdere keren in. Als je je gegevens achterlaat, nemen we contact met je op als we vragen hebben. Je mag het formulier ook anoniem invullen.

Laat leeg als je een anoniem bericht wilt versturen.

Wil je weten hoe GroenLinks je persoonsgegevens verwerkt? Bekijk dan onze privacyverklaring.