Als organiser trek je met je collega’s een Amsterdamse buurt in en zet je huis-aan-huis acties op om met buurtbewoners te praten en hun geleefde ervaringen te verzamelen. Lokale kennis van burgers is namelijk een veelal ongebruikte bron. Het doel is om Amsterdammers aan elkaar te binden en buurtacties op te zetten. Deze buurt netwerken kunnen met jou en de hulp van GroenLinks Amsterdam hun plannen werkelijkheid maken. Ben jij geïnteresseerd om je eigen buurt en stad samen met je buren beter te maken? Meld je dan aan.

Het Organising Team ondersteunt GroenLinks Amsterdam door de buurten in te gaan en met de mensen verandering te realiseren. Zo betrekken we Amsterdammers bij de politiek en bouwen aan een brede beweging. Het Organising Team bestaat uit een groep (+/- 10 duo’s) organizers die samenwerken. Elk duo werkt in hun eigen gebied aan een organising traject. Wil jij daarbij meedraaien, laat het ons weten. Of heb je nog vragen, neem contact op met Roos (Bestuurslid Campagnes) via roos@groenlinksamsterdam.nl.

GroenLinks staat voor gelijkwaardigheid en streeft ernaar een diverse en inclusieve beweging te zijn. Jouw unieke perspectief is waardevol. We zijn benieuwd naar je persoonlijke motivatie, kwaliteiten en ervaring. Daarom moedigen wij iedereen aan die geïnteresseerd is om te solliciteren.

Wat ga je doen? 🚀

• Je gaat de buurt in om met mensen te spreken en te luisteren wat er leeft;
  • Je organiseert de buurt om samen voor hun gedeelde belang op te komen;
  • Je werkt samen in een team van organisers met een GroenLinks hart;
  • Je stemt af met verkozen volksvertegenwoordigers en de GroenLinks vereniging.

Wie zoeken wij? 👀

• Je wilt een actieve rol vervullen in het GroenLinks Amsterdam Organising Team;
  • Je bent betrokken, enthousiast over organizing en kan goed samenwerken en luisteren naar mensen;
  • Je bent 2-4 uur per week beschikbaar.

Wat bieden wij? 💚

• Twee trainingsdagen waarin we je klaarstomen voor de praktijk m.b.v. professionele organisers;
  • Een plek in een hecht team van gemotiveerde vrijwilligers en medewerkers;
  • Een kijkje in de keuken van GroenLinks en een mogelijkheid om je netwerk uit te bouwen;
  • Een plek om je in te zetten voor je idealen.
Staat een organiser voor de deur

Meld je aan!

Wil jij organiseren worden? Mail naar onze campagneleider, Kiete. Dan nemen we snel contact met je op! 💚