De komende tijd gaan we ons campagneteam 2022 bouwen. Samen met jou gaan we voor een knetterende campagne waarin we aan Amsterdammers laten zien in wat voor stad we willen leven met elkaar. Doe je mee?

Op dit moment zijn we op zoek naar de aanvoerders voor vrijwilligersteams op verschillende terreinen: om de wijken in te gaan, voor online campagnevoeren, voor flyeracties en voor community building. Als aanvoerder vorm je met de campagneleiders het hart van het campagneteam 2022 van GroenLinks Amsterdam.

Onze lijsttrekker Rutger Groot Wassink: “Ik ben op zoek naar gedreven, enthousiaste mensen die samen met mij Amsterdam willen veranderen. Mensen die weten wat er leeft in de stad, die ideeën hebben over wat er anders moet en kan, en vooral mensen die samen met mij gaan knallen om er een fantastische campagne van te maken.”

LET OP: Klik rechtsonder op de Youtube-link om de video af te spelen Afspelen op YouTube

Vacatures aanvoerders

Lees hieronder meer over de aanvoerders die we zoeken om ons campagneteam te versterken en hoe je kunt solliciteren:

Let op: de aanmelding voor aanvoerders sluit op zondag 19 september 23:59 uur. De gesprekken vinden plaats van 27-30 september.

Vacatures Teams

Je kunt je vanaf nu ook al aanmelden voor een functie binnen een van de teams:

Als je je voor een teamplek aanmeldt voor zondag 19 september 23:59 uur, nemen we je ook alvast mee in deze gespreksronde en kun je snel van start!