Uitgelicht

Kom jij bij ons werken?

Bij de gemeenteraadsverkiezingen heeft GroenLinks een historische uitslag behaald: de fractie bestaat momenteel uit maar liefst tien raadsleden die zich inzetten voor een duurzaam, sociaal en tolerant Amsterdam. De fractie wordt ondersteund door het fractiebureau en is per z.s.m. op zoek naar een communicatiemedewerker en een fractiemedewerker.

(Senior) Communicatiemedewerker (32 uur per week)

Als communicatiemedewerker vervul je een belangrijke rol in het team van bureaumedewerkers van GroenLinks Amsterdam. Het is jouw taak om de standpunten en de behaalde politieke successen van GroenLinks duidelijk en inzichtelijk te communiceren richting Amsterdammers. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de langetermijnstrategie op en het versterken van het profiel van GroenLinks in Amsterdam. Lees verder >>

Fractiemedewerker (32 uur per week)

Als fractiemedewerker vervul je een belangrijke rol in het team van bureaumedewerkers van GroenLinks Amsterdam. Je biedt politieke en inhoudelijke ondersteuning aan raadsleden, volgt de (politieke) actualiteit en doet onderzoek naar verschillende dossiers. Daarnaast biedt je praktische ondersteuning aan fractie en medewerkers door agendabeheer, archivering, organiseren van werkbezoeken etc. Je onderhoudt intern contact met bijvoorbeeld griffie en andere fracties. Lees verder >>

Hoe verloopt de sollicitatieprocedure?

Ben je geïnteresseerd in een van deze functies, stuur dan je CV en motivatiebrief - in één PDF bijlage - voor vrijdag 1 juni naar yvette.hofman@amsterdam.nl t.a.v. Yvette Hofman. Binnen 1 werkdag krijg je een ontvangstbevestiging. De eerste gesprekken vinden plaats in de week van 4 juni, de tweede gesprekken in de week van 11 juni.