kandidaatstelling gemeenteraadsverkiezingen geopend

Volgend jaar maart zijn de gemeenteraadsverkiezingen. GroenLinks Amsterdam roept geïnteresseerde kandidaten op zich voor 10 juni aan te melden bij de kandidatencommissie. De kandidatencommissie is op zoek naar sterke, diverse en sprankelende mensen waarmee we vol enthousiasme en vertrouwen campagne gaan voeren en die in de periode 2018-2022 een sterke gemeenteraadsfractie vormen. Kortom, een lijst met kandidaten die de GroenLinks-idealen in Amsterdam zo veel mogelijk gaat realiseren.

De kandidatencommissie zal op basis van het kandidatenprofiel een kandidatenlijst samenstellen en deze aan de Algemene Ledenvergadering van 4 november voorleggen. De gesprekken met kandidaten zullen plaatsvinden van halfverwege juni tot en met 22 juli en na de vakantieperiode van eind augustus tot halverwege september. Aanmelden kan  tot en met 10 juni door  het indienen van een korte schriftelijke motivatie van maximaal één pagina (A4 formaat), een CV en het onderschrijven van het integriteitsprotocol en de randvoorwaarden. Meld je aan via kandidatencommissie@groenlinksamsterdam.nl