Meld je aan voor Zin in GroenLinks Amsterdam

In november gaat de leergang Zin in GroenLinks Amsterdam weer van start. De leergang is bedoeld voor Amsterdamse leden die de partij beter willen leren kennen en misschien wel zelf actief willen worden. De bijeenkomsten vinden plaats op zaterdag 10 november en 1 december. Inschrijven kan tot 27 oktober via het inschrijfformulier hieronder.

Het gaat goed met GroenLinks in Amsterdam. De partij telt ruim vierduizend leden, zeven afdelingen en een federatiebestuur. GroenLinks is met tien raadsleden de grootste partij in de gemeenteraad en kwam met drie wethouders in het college. Verder zijn er talloze GroenLinksers actief in de afdelingen en in werkgroepen of voor de campagne voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. Kortom, het borrelt en bruist bij GroenLinks Amsterdam.

Leergang

Tijdens de leergang ga je aan de slag met diverse thema's die spelen in de stad en in de stadsdelen. Daarnaast ga je in gesprek met GroenLinksers die op verschillende posities in Amsterdam actief zijn. Zij delen hun ervaringen, inzichten en dilemma's. De leergang biedt de gelegenheid om je te oriënteren op wat je zelf zou willen doen in de partij. Je mag aanschuiven bij een fractievergadering, een werkgroep of een afdelingsbestuur en je leert vooral veel andere GroenLinksers kennen.

Aanmelden

De bijeenkomsten vinden plaats op zaterdag 10 november en 1 december 2018. Deelname is kosteloos. Je kan je tot 27 oktober aanmelden voor Zin in GroenLinks Amsterdam 2018 via het aanmeldformulier. Wacht niet te lang: er is plek voor 15 deelnemers. Bij meer dan 15 aanmeldingen maken we een selectie op basis van je motivatie. Wil je meer weten? Neem dan contact op met Jeroen Vernooij (jeroen@groenlinksamsterdam.nl).