Aanmeldformulier 'Zin in GroenLinks Amsterdam 2017'

In november gaat de leergang Zin in GroenLinks Amsterdam weer van start. De leergang is bedoeld voor Amsterdamse leden die nader kennis willen maken met de partij. Op twee zaterdagen verdiep je je in de idealen en de praktijk van GroenLinks in Amsterdam en ontmoet je veel actieve Amsterdamse GroenLinksers. De bijeenkomsten vinden plaats op zaterdag 18 november en 9 december. Inschrijven kan tot 1 november via het inschrijfformulier.

Het gaat goed met GroenLinks in Amsterdam. De partij telt ruim vierduizend leden, zeven afdelingen en een federatie, zes gemeenteraadsleden en een duoraadslid, en een groot aantal bestuurscommissieleden. In de gemeenteraad zit GroenLinks in de oppositie, maar de partij bestuurt wel mee in vier stadsdelen. Verder zijn er talloze GroenLinksers actief in de afdelingen en in werkgroepen of voor de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018. Kortom, het borrelt en bruist bij GroenLinks Amsterdam.

Tijdens de leergang ga je aan de slag met diverse thema's die spelen in de stad en in de stadsdelen. Daarnaast ga je in gesprek met GroenLinksers die op verschillende posities in Amsterdam actief zijn.
Zij delen hun ervaringen, inzichten en dilemma's. De leergang biedt de de gelegenheid om je te oriënteren op wat je zelf zou kunnen doen in de partij. Je mag aanschuiven bij een fractievergadering, een werkgroep of een afdelingsbestuur en je leert vooral veel andere GroenLinksers kennen

De bijeenkomsten vinden plaats op zaterdag 18 november en 9 december 2017. Deelname is kosteloos. Je kan je tot 1 november a.s. aanmelden voor Zin in GroenLinks Amsterdam 2017 via het aanmeldformulier hieronder. Wacht niet te lang: er is plek voor 15 deelnemers. Bij meer dan 15 aanmeldingen maken we een selectie op basis van je motivatie. Wil je meer weten? Neem dan contact op met Jeroen Vernooij.