Aanmelden Zin in GroenLinks Amsterdam

Wil je GroenLinks Amsterdam beter leren kennen? Wil je actief worden, maar weet je nog niet hoe? Of wil je kennis maken met andere GroenLinksers in Amsterdam? Dan is Zin in GroenLinks Amsterdam wat voor jou!

Op twee zaterdagen maak je kennis met actieve leden, politici, werkgroepen en bestuursleden. Je gaat aan de slag met diverse inhoudelijke thema's die spelen in de stad en in de stadsdelen. Daarnaast ga je in gesprek met GroenLinksers die op verschillende posities in Amsterdam actief zijn. Zij delen hun ervaringen, inzichten en dilemma's. De leergang biedt de de gelegenheid om je te oriënteren op wat je zelf zou kunnen doen in de partij. Je kunt nader kennis maken met een gemeenteraadslid of je kan een keer aanschuiven bij een fractievergadering, een werkgroep of een afdelingsbestuur. Na de leergang weet je precies waar GroenLinks Amsterdam voor staat, welke functies er zoal zijn en wat ze inhouden. Bovendien leer je veel andere GroenLinksers kennen!

De bijeenkomsten vinden plaats op zaterdag 9 mei en 13 juni 2020. De deadline voor aanmelden is 11 april. Vul onderstaand formulier in om je aan te melden. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Anne Vernooij via anne@groenlinksamsterdam.nl